lördag 20 april 2013

Tack Fredrik Wass!

Dag 87 #Blogg100

Fredagen den 3 maj tar #Blogg100 projektet slut för min del. Jag planerar ändå redan att fortsätta bloggandet, men vet inte ännu i vilket format. Det är under utveckling :)

Den 13 maj skall målgången för #Blogg100 firas i Stockholm. Jag fick inbjudan till evenemanget igår :) Blev riktigt glad och tänkte genast anmäla mig, men märkte sedan att firandet sker på en måndag. Då fick jag tänka om, tyvärr. Den 13 maj är jag bokad för elevvårdsmöten hela dagen. Det kan jag inte vara borta från :(

Det känns faktiskt riktigt tråkigt! Programmet såg roligt ut. Nu får jag bara skänka Fredrik Wass mina varma tankar och tacka för inbjudan. Det är ju fantastiskt att Fredrik ordnar en liknande happening!

För mig har #Blogg100 varit en lärorik resa, som inte ännu är slut. Tack Fredrik!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar