söndag 17 mars 2013

Var är Utbildningsstyrelsens kvinnor?

Dag 53 #Blogg100

Jag skummade genom Utbildningsstyrelsens webbsidor då jag hade lite tid över och upptäckte plötsligt Utbildningsstyrelsens blogg. Jag har inte noterat bloggen förut. Vilket i och för sig inte säger så mycket. I mitt tidigare liv var jag inte så intresserad av bloggar och därav noterade jag dem knappt. Nu ser jag bloggar överallt :)

Det var en positiv överraskning att även Utbildningsstyrelsen bloggar, fastän vissa glömt att lägga ut datum. Det stör i alla fall mig, då en bloggtext saknar datum. Speciellt en blogg som görs i tjänsten behöver dateras. I det stora hela var det ändå glädjande att hitta bloggen.

Men var är kvinnorna? Var är kvinnorna?! Har Utbildningsstyrelsen ingen kvinna som kan/vill blogga? Blir faktiskt lite bekymrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar