fredag 15 mars 2013

Fler positiva uppmaningar

Dag 51 #Blogg100

Jag har fotograferat fler positiva uppmaningar, som är uppsatta på Winellska skolan. Denna gång har jag fotograferat skyltar som är uppsatta så att alla i åk 1-9 och gymnasiet ser dem.

Då jag gick omkring i skolan och fotograferade märkte jag hur lätt det är att komma på nya idéer för ännu fler skyltar. Det var så jag knappt kunde sluta hitta på nya, jag bara fortsatte och fortsatte utveckla alla infall jag fick. Kanske något jag borde ta fasta på och utveckla med mina elever. Eller, kan det bli för många skyltar?

Flera liknande skyltar är uppsatta i matsalen.

Den här riktar sig främst till de äldre eleverna.

Likaså den här som riktar sig till eleverna i årskurserna 7-9 och gymnasiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar